niedziela, 6 lipca 2014

                                                               Heey Wszystkim ;*

             Kupiłam dziś sobie w biedronce Skrzyp + szczotka Tangle Teezer. Bardzo zadowolona    
             jestem z zakupu .:) Tabletki nie są mi bardzo przydatne, ale szczotka tak . Jest wygodna 
             w trzymaniu . Zmieści się w torebce każdej dziewczyny . Zestaw kosztował zaledwie 15 zł .

                            To jest cały zestaw , natomiast zaraz dodam pojedyncze zdj :)





                                                   Tak było wszystko zapakowane ^^





        Dziś rano byłam w kościele, jak wróciłam zjadłam obiad i położyłam się spać heheh ( ja śpioch   :D ) Niedawno wstałam i pojechałam kupić Tangle Teezer. Idę teraz na krótki spacer ;) pappapap ;*

5 komentarzy:

  1. mam tę samą szczotkę :)!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję już ;) poklikałam , a czy Ty poklikasz u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw..szczotka jest na pewno bardzo przydatna :)

    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzialam ta promocje :P

    dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com
    Sonia

    OdpowiedzUsuń