środa, 2 lipca 2014

                                                                Heej Mordki ;*

               Właśnie dopiero wstałam :D Hmmm jak wakacje to wakacje i pospać sb można ^^
                                       Zastanawiam się co zrobić , aby było więcej czytelników :) A może ktoś da  
                                                    mi pomysł o czym pisać tego właśnie bloga.
                    Chciałabym Was poprosić , jeśli moglibyście to jak wejdziecie do mojego bloga
                                       zaobserwujcie go .  Mam bloga dopiero 5 dni i jest brak obserwowanych :/
            Smutno mi z tego powodu.

                            
                           Przeglądając wczoraj sheinside zauważyłam piękne ogrodniczki ^_^
 Ależ one są cudne <3 
                                                                   
               


Ja Was pozdrawiam i lecę na śniadanie i w tym obiad heheh :D Przepraszam , że moje notki są tak krótkie, ale to się zmieni jeśli będzie więcej obserwatorów :D



23 komentarze:

  1. oczywiście , że poklikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ogrodniczki ;) poklikałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam! Cudne są :) Uwielbiam Sheinside! Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i każda notka jest coraz to lepsza!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się brakiem obserwacji, z czasem przyjdą :) http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknełam, są spoko ;D Ja także zaobserwowałam, na dobry początek.
    Jeżeli chodzi o bloga to podstawą (według mnie) jest to żeby było sporo zdjęc, ładnych i przedstawiających coś ciekawego oraz nie za dużo tekstu. Jeżeli chodzi o to o czym Twój blog mógłby być to:
    -blog modowy to nawet fajny pomysł ale takich jest MNÓSTWO i jeżeli nie jesteś w tej całej modzie ZAJEBIŚCIE DOBRA to nie jest to dobry pomysł, bo pewnie się jakoś specjalnie nie wybijesz.
    -blog z kosmetykami- jest ich także sporo, ale tu przeważa tekst i nie za bardzo ludzie go czytają chyba że interesują się jakimś produktem i nie sa pewni czy kupić czy nie
    -blog o życiu- nuda, monotonia ale łatwizna. ;// njestety. :3
    -blog o podróżach- tu mogłoby być nieźle. bo
    - zdjęcia coś przedstawiają
    - fajnie jest coś zobaczyć u kogoś, pooglądać i nawet jeśli to nie fajne ale i pozazdrościć :P
    - więcej zdjęć niż tekstu
    :3 Kontynuując to jest mnóstwo "kategorii" a Ty możesz wymyślić nową. Ale to nie jest proste.
    A co do obserwatorów- to tylko cyferka. Licza sie czytelnicy :P Życie znając jestem tu chwilowo i już nigdy tu nie wejdę- taka jest blogosfera ( blogerki zostawiają komentarz u innych żeby mieć też u siebie , nie wszystkie ale tak jest. ) Ale były też takie blogi które z chęcią dodawałam do paska zadań by je jeszcze odwiedzać. Ale ich nie komentuję- z lenistwa. Są to głównie blogi DIY bo uwielbiam się inspirować i.. robić to co lubie :3
    Jeżeli nadal to czytasz to najlepiej zrób jakiegoś "mieszańca" . Troche mody, troche czegoś tam ;D
    I najważniejsze to pamiętaj o ZDJĘCIACH :3 Nie wiem czy dobrze mówię, nie jestem ekspertem ale to jest moje zdanie. Pewnie nikt Ci już nie zostawi takiego komentarza ( bo najlepiej napisać "Super blog. Wpadniesz? [link]" ) więc moze Ci się to przydać.
    Dla przykładu originalności dodam że w Polsce "podobno" jest tylko jeden blog o perfumach. Co prawda pierwszy raz taki widziałam więc moze to jest prawdą. :3
    I jeszcze (nie)pokrzepiająca wiadomość ; Blogowanie jest cholernie trudne.
    I nie pozdrawiam Cie ( bo nie lubie pozdrawiać xd) tylko życzę powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, zę taki długi ten komentarz wyjdzie XD Miłej lektury :3

      Usuń
  6. Ładne ogrodniczki ;)
    + napisałaś, że zaobserwowałaś mojego bloga, niestety nie ma Cię w moich obserwatorach. Zaobserwuj a wtedy się odwdzięcze.

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne ogrodniczki! Co do bloga to może o twoim życiu ;)
    Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne ogrodniczki ! :P
    Obserwuję, liczę na rewanż.

    Zapraszam na moje blogi:
    1. O życiu
    weird-world-of-blue.blogpsot.com
    2. O zdrowym odżywianiu, kuchni itd.
    kulinarny-potwór.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwatorzy bardzo ci się przydadzą zwłaszcza teraz :) może wspólna obserwacja ? Ciekawie piszesz nie przynudzasz http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam :))

    Chciałabym Cię bardzo przeprosić za tę formułkę,
    ale potrzebuje kliknięcia w link płaszczyka z Sheinside w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/07/white-coat.html
    Jeśli mogłabyś to zrobić w wolnej chwili, byłabym Ci ogromnie wdzięczna.
    Jeśli klikniesz w link, napisz w komentarzu, ponieważ planuję utworzyć na pasku bocznym,
    listę blogów które polecam, jeśli mi pomożesz, polecę twojego bloga:)
    Jeszcze raz ogromnie przepraszam i liczę na odpowiedź z Twojej strony.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno już marzą mi się takie ogrodniczki ale jakoś zebrać się nie mogę do kupienia :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń