środa, 9 lipca 2014

                                                      Dzieńdoberek ;*

        Przepraszam Was za tą moją nieobecność, ale jakoś nie miałam czasu , żeby napisać tą notatkę .
        Postaram się to wszystko nadrobić ;)

     




                       Dziś wstałam coś po 8 ( zostałam obudzona przez brata! ) menda z niego . :D
                       Reszta dnia minęła mi jak zwykle heheh , czyli leniuchowanie przez komputerem .
                       Uwielbiam to (y)  Ooo pomalowałam sb jeszcze paznokcie , nie wyszły mi za pięknie
                        więc stwierdziłam , że zdj nie będę dodawać.  Kolor to : czerwono, niebieskie <3

                                                   

             
              Dowiedziałam się , że moja siostra cioteczna ma dziś przyjechać do mnie i zostać, ale wyszło jak wyszło . Nie przyjechała , ponieważ jej rodzice nie mogli jej zawieść. Mieli coś ważnego
              do załatwienia ;P Mam nadzieję , że  jutro przyjedzie bo ja się zanudzę na śmierć normalnie ! .
                                                                  
                                                  
                                   Moje jutrzejsze plany na dzień to :
             1. Wstać wcześnie rano i jechać z mamą na targ do Ciechanowca :D .
              2. Pomóc rozpakowywać zakupy.
               3. Krótka drzemka heheh ^^.
     No i dalsza część dnia , to nwm jak się potoczy ;) Obiecywałam Wam jakieś zdj z sesji , przepraszam , ale nie dam rady chyba w tym miesiącu. Nie mam koleżanki , żebyśmy mogły sb zdj porobić . Wszystkie wyjechały na wakacje . ;( Hmm to tylko ja nue wyjechałam ? pfff to chyba nie możliwe ;( Muszę chyba też w najbliższym czasie gdzieś pojechać.

  Dziś troszkę się rozpisałam , ale to jest wynagrodzenie , za to że byłam przez  tyle dni nieobecna.
Żegnam się już z Wami i pozdrawiam gorąco ;) papapaa ;*

         Nadal proszę o klikanie w linki z Sheinside, kto uczciwie kliknie odwdzięczę się czymś . Paaa <3

           
A tu zdj z jakieś jeszcze chyba z miesiąca sesji ;) 
Obserwacja za obserwację . 

6 komentarzy:

  1. Leniuchowanie przede kompem najlepsze! :D Obserwuje koniecznie i zapraszam eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś *.*
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział:)
    http://po-upadku-nie-wstaje-sie-silniejszym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy wpis
    udanych wakacji :)
    śliczne zdjęcia
    ps. mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń