czwartek, 3 lipca 2014

                                               Heeej ;*

                 Chciałabym współpracować z firmą choies.com i oasap.com ^^ Problem tylko w tym , że ja nigdzie nie mogę znaleźć adresu e-mail do tych dwóch sklepów. Byłabym wdzięczna gdyby ktoś w komentarzu napisał w e-mail . 

     












    Minął już prawie tydzień wakacji , a ja nawet tych wakacji nie czuję ;/ Narazie jestem w domu, ale w najbliższym tygodniu zamierzam wyjechać do mojej cioci ^^ 
                                              

     Postaram się na jutrzejszą notkę , mieć już jakieś zdj z sesji :) Ale nie obiecuję tego ^^ 

                                         Teraz muszę się już z Wami żegnać ;* 
                                      Jak u Was mijają wakacje? Do zobaczenia .

Obserwacja za obserwację ? :) 
  Jeśli możecie klikajcie w linki z sheinside , 
jak ktoś kliknął proszę mnie powiadomić , 
         odwdzięczę się ;)

4 komentarze:

  1. Też lubię truskawki <3
    +obserwuję

    http://karopics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) Powodzenia we współpracy! :-)
    Może obserwacja? zacznij i daj znać

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Okeej :) Ja już obserwuję

    OdpowiedzUsuń