sobota, 5 lipca 2014

                                                                   Cześć ! ;)

                   Właśnie wróciłam z rowerków wodnych :D Jestem tak zadowolona .
                    Zadzwonił do mnie wujek z propozycją wyjazdu na rowerki , ja oczywiście
                    się zgodziłam i nie żałuję tego ^^

                         
 
Byłam tam z moją 2 - letnią siostrą cioteczną , wujkiem, ciocią ^^ 
Pływaliśmy 1 godzinę ( heheh ciocia z wujkiem byli bardzo zmęczeni pedałowaniem )
Po pływaniu poszliśmy na plaże i troszkę pochodziliśmy po wodzie , a na koniec pojechaliśmy na 
lodyy <3 

Jejuuuu jaka ona jest słodka <3 normalniee jak miód hahah . 

No i tak minął mi jak narazie dzień, zamierzam jeszcze coś zaraz zjeść, bo zgłodniałam po tym
pływaniu ;_;

Ja spadam coś zjeść a Was gorąco pozdrawiam ;*  

Proszę o klikanie linki niżej z Sheinside , będę wzdzięczna .

5 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, ale post trochę krótki :(
    pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno miło spędziłaś czas, bardzo ładne zdjęcia :)
    Poklikałam Ci w linki z notki o sheinside, mam nadzieje, że odwdzięczysz się u mnie z klikaniem w najnowszym poście, jeśli oczywiście zechcesz. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana profesjonalna sesja zdjęciowa. Poklikałam:)
    young-life-and-fashion.blogspot.com
    dopiero zaczynam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA :) Więcej informacji na http://duli-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń